måndag 28 december 2009

Gott Nytt År



















Peka på bilden så förstoras den


Inför 2010

Kenneths Vardag tar semester (igen??) Nja inte riktigt. Jag laddar upp inför ett mycket intressant 2010. Inte minst med tanke på att Citytunneln invigs.

Att Malmlö Redhawks vinner slutspelet i Elitserien, att MFF åter står som segrare i Fotbollsallsvenskan att Malmö HK vinner Handbollsallsvenskan och tillika slutspelet är
riktiga lågoddsare.

Tror Ni mig inte? Skall vi slå vad. Nej det är nog troligare att IFK Malmös bandylag går upp till Bandyallsvenskan och vem tror på detta? Möjligtvis Jultomten.

Skämt åsido. År 2010 blir säkert mycket intressant. VM Handboll, Vinter OS, VM Fotboll, Zlatan och Barcelona.

I VM Fotbollen så håller vi naturligtvis på Danmark.

Min Youtubesida är full med läckerheter. Missa inte århundrades trumduell mellan
Butch Miles (Count Basiebandet mm) och vår egen Roger Berg.
En elva (11) minuter lång trumduell i Världsklass, jag lovar.

www.youtube.com/malmoearena

Missa inte heller att bläddra i mina tidigare bloggar för här finns en massa matnyttigt och inte minst intressanta många trevliga länkar.

Min fotoblogg är också spännande där Ni kan ta del av många trevliga foton från fotointresserade vänner.

http://www.kennethsvardagfoton.blogspot.com/

Se även min hemsida: www.kestravel.se


Som Sagt Gott Nytt År

Kenneth

foto: Kenneth Svensson


Inga kommentarer: