torsdag 7 november 2013

Äntligen...Kontakt med omvärlden



     Det är exakt två veckor sedan vi gav oss ut på vår tredje Atlantkryssning.
Just nu sitter jag (vi i en svit på Hilton Gallery One i Fort Lauderdale) och
slickar såren. 

Nu är det förvisso inte så dramatiskt som det låter men skall jag få läsarna
av min blogg att ta del av vad som hände så måste man dra till lite extra 
har jag lärt mig.

 Tyvärr så har jag inte kunnat blogga eller rättare sagt bara fått fram några
korta dumma kommentarer till mina facebookvänner. 

Att dom inte blivit tokiga med tanke på att fartygets datorer saknade
prickar över å ä ö och allt det där, fattar jag inte.

Men det bevisar dock att jag har intelligenta vänner vilket jag är väldigt
stolt över eftersom detta fack annars är okänt för mig.



Lissabon hit kommer inom kort Sveriges Fotbollslandslag för en
viktig match, d.v.s. kval till VM. Vi sonderade terrängen.

Detta var allt för denna gång. I nästa vecka så kommer jag att åter-
komma med en hel del intressanta detaljer från resan så håll ut.

Vännen Kenneth

Inga kommentarer: