söndag 10 februari 2019

Uppdaterad VILSEN HACKARE



Undertecknad i Hamburg
Vilsen Hackare?
Ni som följer min blogg har noterat att jag till och från hackats av en på ren Skånska 
FUBBICK! = IDIOT

Jag har vid flera tillfällen noterat att Hackaren är inne i
 min Blogg och jävlas 

   Vederbörande framför sitt krav på 1000$ för att sluta.

För c:a en vecka sedan anmälde jag detta för polisen.

 Jag fick bl.a. som svar att Hackaren har skickat tusentals mail med i stort 
sett samma text.

Polisen arbetar på det och detta har högsta prioritet. 

Man har fått in massor med anmälningar.


Om detta har jag informerat mina vänner och berättat på Facebook, 
liksom haft flera inslag på min blogg.



Om detta blogginslag ser märkligt ut så är 
det hackaren som jävlas, 
har jobbat på detta i flera dagar. 


  




      Bilden ovan är uppdaterad och har en annan text i förhållande till 
den förra publicerade texten.
  
Bästa Hälsningar

Kenneth







Inga kommentarer: